Produkty

Informace

Odběr novinek [Newsletter]

Slevy

Všechny slevy

O SPOLEČNOSTI
BUNZL

Společnost BUNZL se specializuje na distribuci spotřebního materiálu. Obchodní aktivity realizuje skrze více než 240 distribučních center, působí ve 31 zemích světa celkem na 4 kontinentech. Obrat v roce 2018 činil 10,1 miliard EUR. Počet zaměstnanců převyšuje 19 000.

HISTORIE

Prvopočátky společnosti BUNZL jsou zakořeněny v historickém centru Bratislavy, kde Moritz Bunzl v roce 1854 otevřel malý obchod. Společnost se zaměřením na vývoj papírenských výrobků se později v roce 1883 usídlila ve Vídni. V roce 1938 se pak natrvalo přestěhovala do Londýna kvůli politické nestabilitě, která panovala ve střední Evropě.
Společnost byla uvedena na londýnskou burzu cenných papírů v roce 1957 a od té doby pokračuje kontinuálně ve svém růstu. V 80. letech vstupuje na americký trh, kde se dnes odehrává více než polovina objemu veškerých obchodních aktivit společnosti.
V roce 2005 společnost BUNZL ukončila své aktivity v oblasti papírenského průmyslu, aby se zaměřila výhradně na distribuční činnost, s cílem vytvořit exkluzivní model pro spolupráci dodavatelů a zákazníků.

PROVOZNÍ STRATEGIE ONE-STOP-SHOP

Global Reach, Local Delivery, to je filozofie společnosti Bunzl: mít globální přístup, ale lokální dosah. Jinými slovy, vytěžit z inovací v oblasti zdraví a bezpečnosti prostřednictvím úzké spolupráce s renomovanými světovými dodavateli, a navíc zajistit služby šité na míru potřebám svých zákazníků v dané lokalitě.
BUNZL se stává jediným distributorem díky principu One-Stop-Shop a dokáže nabídnout kompletní sortiment základních produktů v mnoha odvětvích: bezpečnost a ochrana zdraví, spotřební materiál pro stravování, maloobchod, hygienu a úklid, a mnoho dalších. Tato provozní strategie zavedená společností BUNZL nabízí významné výhody zákazníkům, především zefektivnění a zjednodušení nákupních procesů.

SPOLEČENSKÁ ETIKA A ZAMĚŘENÍ NA OTÁZKU
ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ BUNZL

kromě své společenské odpovědnosti z pohledu dobrého managementu také zdůrazňuje vysokou úroveň dlouhodobých vztahů se zákazníky a dodavateli. To pomáhá neustále posunovat společnost vpřed a upevňovat její vedoucí postavení na trhu.
Kromě toho společnost BUNZL neustále hledá nové způsoby, jak zlepšit problematiku environmentálních programů, které jsou nedílnou součástí společenské odpovědnosti podniků: recyklace za účelem snížení spotřeby paliva, využívání biologicky rozložitelných a kompostovatelných výrobků, či realizace iniciativy v oblasti životního prostředí.